4 Συμβουλές για να βελτιώσετε το EdgeRank σας

Με τις συνεχείς αλλαγές του Facebook για τις πολιτικές, τα χαρακτηριστικά και τους αλγόριθμούς του, είναι δύσκολο να συμβαδίσετε με ό, τι χρειάζεται για να κάνετε το εμπορικό σήμα σας να ξεχωρίζει στα newsfeeds των fans σας.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε ορισμένες από τις αλλαγές του Facebook τους τελευταίους τέσσερις μήνες  και το πώς μπορούν να προσαρμοστούν σε αυτές, οι εταιρείες.

Το Facebook EdgeRank είναι ένας αλγόριθμος που κατατάσσει και ο οποίος καθορίζει ποιό περιεχόμενο της σελίδας σας εμφανίζεται στo newsfeed ενός χρήστη.
Ένα EdgeRank μιας σελίδας καθορίζεται από τα ακόλουθα στοιχεία:

Affinity - Αυτό αναφέρεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ της σελίδας (Facebook) μιας μάρκας και ενός fan. Όσο περισσότερο ένας fan αλληλεπιδρά (Like, Comment, Share) με μια σελίδα, τόσο μεγαλύτερη είναι η προβολή της σελίδας αυτής στον συγκεκριμένο fan.

Weight - Το βάρος καθορίζεται από το είδος της αλληλεπίδρασης μεταξύ του fan και το περιεχομένου που δημοσιεύετε, είτε πρόκειται για ένα βίντεο, ένα link ή μια εικόνα. Ωστόσο, κάθε αλληλεπίδραση έχει διαφορετικό βάρος. Ένα share θα έχει περισσότερο βάρος από ότι ένα comment. Αντίστοιχα, ένα σχόλιο έχει περισσότερο βάρος από ένα Like.

Decay Time - Όσο περισσότερο ένα θέμα παραμένει δημοσιευμένο, τόσο χαμηλώνει η αξία του.

Τι σημαίνουν όλα αυτά;

Σημαίνει ότι τώρα πρέπει να εργαστείτε σκληρότερα για να τραβήξετε την προσοχή των fans. Έχει τελειώσει η εποχή που βασιζόμασταν αποκλειστικά στην οργανική ανάπτυξη και σε απευθείας σύνδεση μέσω word-of-mouth για να εξασφαλίσουμε ορατότητα του περιεχομένου μας.

Πώς μπορώ να βελτιώσω το EdgeRank μου;

Υπάρχουν διάφορα πράγματα που μπορείτε να κάνετε και να αλλάξετε ώστε να βοηθήσετε τη βελτίωση του EdgeRank σας.

Εδώ είναι μερικές από τις επιλογές σας:

Δημιουργία σχετικού περιεχομένου
Σταματήστε να μιλάτε για τη δημιουργία σχετικού περιεχομένου. Ήρθε η ώρα να ακούσουμε τους fans και να δημιουργήσουμε το περιεχόμενο που θα έχει σημασία γι 'αυτούς. Ρίξτε μια ματιά στο περιεχόμενο που προκαλεί τη δράση στην κοινότητά σας και καλύψτε αυτές τις ανάγκες.

Επι πληρωμή υπηρεσίες του Facebook
Έχει έρθει η ώρα να μάθουμε τα οφέλη της αποταμείευσης ενός ειδικού προϋπολογισμού για το Facebook ώστε να πάρουμ μεγαλύτερη προβολή τα status updates και το περιεχόμενο που δημοσιεύετε. 

Στοχευμένες ενημερώσεις κατάστασης (status updates)
Τί κι αν έχετε 67.000 οπαδούς, όλο το περιεχόμενο σας δεν είναι για όλους.
Ένας fan στην Θεσσαλονίκη δεν θέλεi να ξέρει για έναν διαγωνισμό που συμβαίνει αποκλειστικά στην Αθήνα και το αντίστροφο. Έτσι, πρέπει να αρχίσετε να στοχεύσετε τις ενημερώσεις σας βάσει τοποθεσίας ή ακόμη και βάσει ηλικίας και φύλου. Μπορεί να μειωθεί ο αριθμός των ατόμων που διαβάζουν το συγκεκριμένο περιεχόμενο, αλλά η ποιότητα της αλληλεπίδρασης θα αυξηθεί και μαζί με αυτό, το EdgeRank σας.

Δημιουργία μηνυμάτων που αλληλεπιδρούν με τους οπαδούς σας
Να αποφεύγετε την ώθηση και την προώθηση αποκλειστικά και μόνο προϊόντων και υπηρεσιών σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςείναι μέσα αμφίδρομου διαλόγου, όχι μέσα αποκλειστικής και απροκάλυπτης διαφήμισης της φίρμας σας με κάθε ευκαιρία. 

Προκαλέστε τη συμμετοχή των fan σας. Η πιο απλή αντίδραση που δίνουν σε ένα post σας, βοηθά στην αύξηση του EdgeRank σας και σας παρέχει μεγαλύτερη προβολή.

Πειραματιστείτε με διαφορετικούς τύπους μηνυμάτων ώστε να καθοριστεί ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά για τη βάση των fan σας. Ίσως αυτό είναι φωτογραφίες ή απλά ζητώντας να σας απαντήσουν σε μια ερώτηση.

Για περισότερες πληροφορίες: www.socialstamp.gr